Kitchenaid blender- Rosa i Sverige ! :D

Ja här har jag letat, letat och åter letat efter Kitchenaids blender i rosa- för svenskt eluttag, tyskarna ska tydligen ha lika oss. . Men ja det har inte gått att hitta. . Varit in på en hel drös med både engelska och amerikanska sidor, men ja då när man väl hittar något man vill ha, ja då har de vissa kategorier de inte skickar hur som helst- däribland hushållsprodukter skickas inte till Sverige- suck!


Men nu när jag hade lite tid över, fick ett nyhetsbrev från cdon, där jag skymta en köksmaskin och tänkte bara kika in och se vad de hade. .

Hör och häpna där finns den (slut för tillfället) en rosa Kitchenaid blender

- endast 1791:- = fynd! :D


Den ska bli min :D :D :D Den är hemklickad, stötte även på en 100kr rabatt vid köp över 200kr, så utnyttjade det på en gång, 1691:- o den är rosa- little christmas just nu- för bra för att vara sant, vågar knappt tro på det här själv :D :D :D




Jag är kanske världens lyckligaste tjej just nu :D hur ska man kunna somna i detta lyckorus ? :D












http://cdon.se/hemelektronik/kitchenaid_ksb555epk-14649380




I´m in love : )




Tillägg 2/8 - det är postat beräknas nå mig inom 2 arbetsdagar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0