Paket på posten :)

Ja idag kom den älskade rosa Kitchenaid blendern hem :) Och inte bara den utan bästa schampoo + balsam ifrån bästa disp också :) Toppen !











För er som redan har Kitchenaid köksmaskin eller mixer och missat att man kan få en kostnadsfri kokbok- en för vardera produkt, så kan jag tipsa er hur man gör :)


I förpackningen ligger en liten garantifolder, i den så finns ett papper som man kan skicka till Belgien, det är lite personuppgifter, uppgifter om vart du köpt maskinen samt maskinens serienr vilket du hittar på förpackningen eller under maskinen, så fyller du i att du vill ha kokboken på svenska, postar det, omkring 12 kr i porto, sen skickas en kokbok hem till dig utan extra kostnad :) Bra, eller hur!? :)

( i den finns flera tips på hur du kan använda köksmaskinen på fler sätt än att baka, eller varför inte göra dig en egen ansiktsmask i blendern, ja som sagt många tips och möjligheter för att använda de på bästa sätt)











Kommentarer
Postat av: Ingegerd Eriksson

Jag undrar hur länge du fick vänta på din efterlängtade kokbok, jag har sänt iväg ett sådant blad till Belgien också, så man får väl se om det kommer nåt



ingegerd E Umeå

Svar: Hej Ingegerd, oj så svårt o svara jag minns inte riktigt men en månad skulle jag tro iaf, hoppas du hunnit fått den vid det här laget iaf :)
designbyc.blogg.se

2012-02-07 @ 14:17:33
Postat av: ljungbergskan

Hej!
Undrar var du köpte denna ROSA kitchenaid??? Pris???? Tack för hjälpen! Väntar på en från pixmania men kommer aldrig!! Må gott!

Svar: Hej,
Jag sprang på den av en slump på CDON faktiskt, tror dock inte de har kvar den, men den finns på ett par olika nätsidor ifrån Norge och de har ju lika eluttag som oss svenskar :) Såg den även nu när jag googlade på Pixmania : )
designbyc.blogg.se

2012-10-10 @ 18:04:53
Postat av: Gülay

Hej
Jag gjorde allt,skickade med alla information. Har väntat i 8 månader inte fått min kirchenaid kokbok-:((

Svar: du kan alltid vända dig till sebastian.se eller com? och checka med dem, de är de som säljer kitchenaid till de svenska återförsäljarna :)
designbyc.blogg.se

2015-02-11 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0