Baby pink Babell- Koziol

Jag har typ letat som en tok efter ljusrosa Babell etagefat ifrån Koziol, men det verkar inte finnas i Sverige överhuvudtaget längre, så nu äntligen har jag hittat en tysk återförsäljare som skickar till Sverige! :D

Nu är jag lycklig, nu är ett stort och ett litet på väg till mig! :)

De är ju bara så super duper söta ! ^^







Har de i vitt sen tidigare, då på grund av att jag trodde aldrig att jag skulle få tag på de ljusrosa, men men de kommer nog till användning allihop :) Går att ha till fruktfat, kakfat, lägga smycken på. . ja allt, bara fantasin sätter gränserna! :)

De rosa hittar ni på www.wohnwaren.de : ) Andra färger säljs bland annat på Cervera samt i en massa nätbutiker, faten brukar kosta mellan 175-285 kr beroende på storlek :)

Något som är bra med dem är att man kan ta isär dem och använda dem antingen som 3 fat, ett 2 våningsfat, ett 3 våningsfat, eller så om man har man har flera kan man även bygga ihop det till ett 5-våningsfat, möjligheterna är många, positivt är ju då också att de tar mindre plats i skåpen i och med att du kan ta isär dem :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0