(torka) Disken med stil ;)

Italiensk design - snyggt, enkelt, stiligt, elegant, roligt, funktionellt, ja Alessi börjar allt bli en liten favorit hos mig.


Bland deras nyheter hittar vi bland annat detta, ett runt diskställ, snyggt -absolut! För dig som har diskstället framme är det här något att rekommendera- det fyller sin funktion, och den är även snygg att se på. Så för dig som ännu inte köpt dig en diskmaskin och inte vill ha ett hederligt rektangulärt rostfritt, ett väggfast, rostfritt överdraget i färg eller det så kallade snedställda korset i trä eller rostfritt, alternativet att stå och torka av allting med en handduk på direkten, så har jag hittat ett hett alternativ!



Alessi presenterar A Tempo, designat utav Pauline Deltour





Och som man ofta saknar, men finns ibland så har gladeligen även Alessi skapat en plastbricka att kunna ha under för vattensamlingens skull.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Tempo hittar ni på www.royaldesign.se ,www.shopping4net.se och förhoppningsvis inkommer de även snart i Cervera´s sortiment men för dig som inte kan vänta går det utmärkt att göra en kundbeställning endast för dig- för dig som vill ligga steget före ;)

 

 

Priset hamnar på under 1000- lappen : )


Och för dig eller ni som undrar så kommer jag att presentera ett bredare utbud av Alessi´s nyheter/sortiment inom kort, jag lovar ;)







Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, ett sånt vill jag ha!

2011-02-16 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0