Önskelista : ) (för er som undrar alltså)

Jaha dags att snart bli ett år äldre- men ung ett bra tag till! :D

Ja då har det snart gått ett år till, nästan så man får börja räkna hur mycket man fyller, dags för dubbel tvåa, 22 år med andra ord. Så vad kan vi konstatera den här gången då, jo:


  • Bor hemma än, jajjamensan
  • Körkort, näe inte den här gången heller. . .
  • Fast jobb? bara timanställd (men många timmar ibland)- och jag har riktigt roligt de timmar som blir! :)



Vad gör jag åt det här då?
  • Söker lägenhet- absolut jäkligt svårt att hitta något bara! (okey, ja jag vet jag är kräsen- men jag ska ju bo där också!)
  • Körkort - nja lagt på is. ..
  • Jobb, är väl lite bekväm med det man har, men söker när det kommer något roligt- dock väldigt sällan

Ja det kommer väl firas lite i tysthet bland dem närmaste så där typ - mamma, pappa, syster och bror, sen ja mormor, farmor och morbror. . . kul kul, not!. . någon gång kunde det väl vara roligt om man var några fler. .



Men önskelista lär man väl ha även om man fyller 22 ? :)


  • Kamera - gärna vit, kollat in på denna Canon IXUS 300 HS- den finns i vitt :) dock snygg i svart med!
  • Hårfön - med en bra diffuser!
  • Menu - Tango ljusstake XL - att önska kostar väl iaf ingenting :)
  • Vitriini askar - ljusrosa i mängder :D love them : ) sweet sweet : )
  • Sabo- någon söt berlock kanske ?
  • Alessi - juicepress, Philippe Starck
  • Georg Jensen - Sverigeflagga
  • Super Mario Bros
  • Super Mario Galaxy 2
  • Le Creuset - små söta ljusrosa hjärtramekiner med lock, just need them :)
  • Intermezzo satin - vattenglas, cocktailglas
  • Eva Trio- martiniglas
  • Eva Solo- vitlökspress, mjölk/socker
  • Villeroy & Boch - Ugnsformar: stor, mellan och pajform- bara så ni vet så är dem lättdiskade, passar mig perfekt!
  • Too Faced - smink - super bra!
  • disp - hårprodukter i mängder - helt klart en favorit!
  • Britney Spears parfym - Curious -In Control, Fantasy och den senaste Radiance luktar gott den med :)

För den som ändå känner sig fundersam,
ja presentkort på Cervera kan jag aldrig få för många utav! :)



På något vis blir jag som ett barn på nytt med presenter och så, jag vet inte tycker bara att det är roligt :)




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoppas något kan komma i ett litet fint paket :)

 

 

 

 

 


 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0