Make up - Åsa Jungnelius

Kosta Bodas kollektion Make up är någonting jag bara ville ha på något sätt, vet inte riktigt varför - "bara glas som samlar damm" men vadå det är ju rätt häftiga glaspjäser - eller vad ska man kalla dem?

De kommer helt klart vara snygga ihop vart de än står, i ett mordernt vitrinskåp, en hylla i badrummet eller någon helt annanstans så kommer de bidra till karaktär.

Serien i sig består utav 4 färger, rött, svart, guld och inte minst rosa, det finns nagellack, läppstift, "läppar", ljuslyktor, fat och skålar  i den vanliga kollektionen så att säga, sen finns det en hel del limiterat också - vissa riktigt stora pjäser- som nagellacksflaskor och läppstift i olika färger, samt ett snyggt martiniglas (pokal).





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mina ska hitta rätt på en snygg glashylla i ett väggfast vitrinskåp med belysning hade jag tänkt :) Hoppas bara det dyker upp ett par rosa läppar i år också i kollektionen! :) Vilken skulle göra att min samling skulle kännas komplett. Läs mer om Åsa Jungnelius här www.kostaboda.se eller se mer av kollektionen här www.kostaboda.se för limiterade objekt se hit www.kostaboda.se

 

Hoppas du hittar dina favoriter, antingen för att DU är värd det eller för att ge bort i present till någon annan som är värd det, garanterat så får du ett leende tillbaka :)


Förgyll hemma med Make Up - sminket som aldrig tar slut ;)

 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0