Tack! :)

Ja, tack alla för en jätte trevlig dag/kväll med trevligt sällskap och trevliga presenter!


Underbara arbetskamrater! Ja, det må man säga, få som kan vara lika lyckligt lottade som jag är! :)



Dagen till ära firades kort med familjen först innan alla åkte till jobb och skola- får ta igen vid annat tillfälle!

Sedan fortsätte dagen på jobbet- där jag trivs som bäst! Där ordnade jag med tårta och hade kalas! Fortsatte därmed kvällen med vinglasprovning med Spiegelau- det är kvalitet det! Där bjöds vi på inte mindre än gott sällskap, gott vin, och god mat och självklart en massa nya kunskaper att lägga till registret!

Jag skojar inte om jag säger att samma vin smakar olika i olika glas, så enkelt är det bara, så innan du kostar på ett fint vin så är det dags att du ser över vad det ska serveras i - enorm skillnad! Och lika förvånad blir jag varje gång jag är med på dessa provningar, helt enkelt intressant och förundransvärt! :)

Så kom igen nu, rätt glas till rätt dryck, alternativt rätt dryck till rätt glas! ;)


Sedan avslutade vi kvällen med en drink på Interpool!


Ja en av mina bästa födelsedagar helt klart!

Så tack alla för att ni var med!



Och ja, ni vet det redan men ja, jag älskar dem! Så tack så jätte, jätte mycket!




Ett lite mer personligt inlägg än vanligt, men det bjuder jag på, tack än en gång! Jag är bara så jätte glad just nu! :)







Kommentarer
Postat av: Matilda

Den var fin :) grattis i efterskott föresten ;)

2011-03-08 @ 00:01:59
URL: http://playthemoment.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0