Philips Aurea 40PFL9904H 40" TV Ambilight

Kan man äga snyggare TV än denna?!

Jag älskar den fullkomligt :D



Kolla in dosan bara, den är hur grym som helst : )

Dock behöver den en värdig TV-bänk, gärna vithögglans med rundade hörn, några förslag? TV:n i sig är tänkt att sitta på väggen men dock finns det vissa saker som t.ex Dvd alternativ Bluray måste stå någonstans, där har jag dock också ett bekymmer - vart kan man hitta en VIT Dvd alt. Bluray någonstans och så klart gärna en Philips- verkar vara mission impossible ? :/

Jag köpte mig ett vitt Wii i hopp om att det skulle gå med Dvd filmer - men så fel man hade, också för att begräna antalet produkter, hade varit skönt att bara ha en teknisk produkt att behöva förstå sig på men nej så klart inte.

 

Värt att nämna är i alla fall att Super Mario kanske är hur kul som helst : )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0