The start up !

Någonstans måste man börja, det är bara att grabba tag i problemet- ta tjuren vid hornen och sätta fart- man lever bara en gång!

Många livsnjutare finns det, många livsstilar kan man välja, många fröjder att skåda.

Design är för mig så mycket mer än en fröjd för ögat, det är något att leva för och att ha runt omkring sig, det speglar dig som människa och person;

DESIGN = min livsstil, mitt liv, mitt allt

Det här är något helt nytt för mig, hallå blogg, jo tjena att jag tänkte starta det, nej verkligen inte, men nu blir det som ni vet så sällan som man har tänkt sig, så här kommer den helt från scratch, värsta releasen lixom som alla väntat på - erkänn nu ! ;)

DesignbyC.blogg.se = en blogg om min vardag, mitt liv, min passion för design och en massa smått och gott som du bara inte vill missa


Senaste kapet- ja det är ett riktigt kap och ett måste hos alla, en vit Orbit klocka designad utav Buro Vormkrijgers, den känns bara så rätt!

Klocka



Den hittar ni på se.pidltd.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0