My future bathroom : )

Badrummet :)

I sin enkelhet, de designade detaljerna - make you smile ;)

 


Mugg perfekt för sminkborstar som ovan, tandborstar , pennor eller vad vet jag :)




Hur stor sopkorg behöver man? Denna modell finns i fyra storlekar - 2l, 5l, 12l, 30l




Designad toaborste ett måste för alla så klart ;)





Sist men inte minst lägger vi till en liten detalj (kanske inte så liten) riktigt snygga tvättkorgen ifrån Guzzini tåls att ses igen och passar helt in tillsammans med Koziol.







Sedan tidigare har jag en tvål/lotionpump i glas ifrån Zone, får inte tag på någon bild i skrivande stund. .

Den påminner en del av denne som du hittar på Åhlens för 169.-





Hos mig blir det med all sannolikhet frottén som får bli färgklicken, eventuellt även tvålen och tandborsten :) För er alla andra som kanske vill ha lite mer färg på detaljerna så finns de flesta av dessa produkter i flera färger, så någon passar säkerligen dig i smaken :)

T ex orange, eller varför inte rött, blått eller grönt ? Eller kanske svart eller lila? It´s your choice!




För att se mer av Koziols sortiment kan jag rekommendera denna sida, lättöverskådlig!
http://www.koziol-shop.de/index.php?cl=start




Börja fixa och dona nu, inspireras och inred så det blir mer du hemma :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0