Sommar, sommar o sol. . .

havet o vinden o doft av kaprifol. . .. . .

Nu är kanske sommaren här på riktigt och vad passar då inte bättre än saftkalas :) Så äntligen kan jag ta fram mina favoriter från Bodanova - Season : )



Dessa har funnits i 4 färger, varav jag har de i rosa/lime (gul heter färgen) de är super fina : ) De fanns i en hel serie med glas, assietter, bricka, servetter och stort runt uppläggningsfat/tårtfat. Jag fick ihop det mesta hoppade brickan för den var inget vidare. ..  Men har nu också upptäckt att denna serie går perfekt ihop med Jelly Bean så då kanske man ska få till några små dessertskålar och någon större skål, jätte fint att duka ihop med och fylla skålarna med glass, jordgubbar eller något annat sommarsmarrigt : ) De matchar både till lime och rosa så det blir svårt att välja hur man ska lägga ihop det :) Även cerise matchar fint :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0