Eva Trio - glaset med det lilla extra : )

Kanske snyggaste, läckraste glasen ? :D



Eva Trio drinkserie:






Eva Trio ölserie:





Eva Trio vinserie:






Jag är typ kär och galen ;) Nej men skulle verkligen vilja ha dessa glas, kanske inte alla modellerna, men några : )




De känns så estetiskt rätt på något vis, det är kanske ett helt vanligt glas (nej vanligt kan jag ju inte säga), men den sneda skärningen gör så grymt mycket, den känns verkligen så rätt!

Dessutom skulle de matcha så grymt bra till mina tallrikar som även de är lite snedskurna. .  som pricken över i ! :D


Så snart så kommer jag nog inte kunna hålla mig borta- har gjort det länge nog redan! De får nog börja fylla en ny alldeles egen flyttkartong i sinom tid. . . .
- och nej jag ska inte vänta för länge! ;)



Ni som har tur kan ju säkerligen bli bjudna på något gott i glaset med! : )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0