Sportstolen?!

Ni som är lite intresserad utav fotboll sådär kanske har kollat på Fotbollskanalen Europa på 4:an ? Söndagar 23:45-00:30


Där la jag i allafall märke till några helläckra stolar/fotöljer som de sitter i, rikitgt limegröna.


Så jag blev nyfiken såklart! Vad kan det vara för några? Och till slut hittade jag några identiska på designonline, i bland annat rött. Snygga helt klart!


Men priset då. . endast från 14 690 kr /st - det är väl inget att sticka under stol med ? ;)

Önskar du den i svart läder får du lägga till några lappar till. . den går på 21 900 :-





Innovation C snurrstol








Så kolla nu på Fotbollskanalen Europa (4:an) på söndag klockan 23:45- 00:30

(de kan ju dock bytt ut stolarna nu, men jag hoppas de är kvar, det var i januari jag såg dem) :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0