Stelton news! PAPILIO!

Åh! Så snygg! Jag är inte den personen man förknippar med kandelabrar - långt ifrån, ja snarare raka motsatsen. Men ibland överaskas man, inte så att man ens själv skulle kunna föreställa sig det hela, men denna: Papilio designad utav Klaus Rath - vilken suprise! Vilken läckerbit! Denna ska pryda i mitt hem!
Jag älskar formen, det på något sätt vridna, det mjuka, det runda, det kromade intrycket (rostfritt i botten med silverbeläggning) inte att föredra i mina ögon- här kommer man behöva putsa! Suck! Men vad gör man inte för designen?! Det blanka möter det klara glaset i en 3-enighet! Så läckert! Så elegant! Så stiligt!

Papilio by Klaus Rath
Snart i närmaste designbutik!
Vilken fullträff!
Just nu på www.frapp.se á 699:- Köp gärna till färgade glasmanschetter, 3st á 229:-
Jag tar gärna 1, eller 2, eller kanske 3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0