Long long time ago. . .

Det var inte precis igår sist. Nu kör vi igång, nya krafttag, nya tider!
 
Mycket har hänt sedan sist, tiden bara springer iväg. . . .
 
Sist jag var på g att skriva några rader var våren 2011 i samband med att jag sökte mig in på ett par skolor i Leksand, slutade med att jag påbörjade den ena och hoppade av strax innan första året var slut, trots flera "LIO:r" på G på toppenplatser och boende på annan ort fixat och klart. . . 
 
Nya chanser, nya utmaningar, ibland måste DU välja. 
 
Mitt val föll på fast arbete, det var svårt och med blandande känslor. Jag kände mig egoistisk, men jag måste 
tänka på mig och min framtid och då föreföll detta som bästa alternativet.
 
 
Halvåret senare fick jag möjligheten att ta en lägenhet mitt i stan, ja så centralt kunde jag knappt tro att man kunde bo. Efter mycket tänkande och nästan ett nej så tackade jag ja - ja till renoveringsobjekt nr 1! 
 
Vidrig var förnamnet, men det är också möjligheternas lägenhet. I mellandagarna gick flyttlasset efter ett par veckors fix och väntan på att taket skulle målas, väggarna tapetseras, golvet bytas, därefter en uppfräschning av badrummet, en ny kyl& frys och nu väntar jag in spisen till nästa vecka.
 
Det tar sig :) Och ja det kommer bilder snart. . . 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0